вівторок, 15 листопада 2016 р.

Обласний фестиваль "Шукай краси, добра шукай"

   У вересні 2016 року у вчителя української мови та літератури Тарасенко Яни Сергіївни виникла ідея підготувати відео-презентацію за творами Івана Яковича Франка, яку підтримали учні 11 класу. Так було створено буктрейлер на збірку "Зів'яле листя", який представили на обласний конкурс (творчий колектив, що працював над створенням буктрейлеру: Кобзін Віталій, Рашевська Дар'я, Пуликова Ганна, Кравченко Оксана, Мурай Дар'я, Кузнецова Карина, Дождікова Дар'я, Якубовський Марк, Тарасенко Яна Сергіївна, учитель української мови та літератури, Галкіна Карина В'ячеславівна, бібліотекар, Чепурна Маргарита Андріївна, педагог-організатор).
   10 листопада 2016 року в місті Словʼянськ було проведено обласний фестиваль "Шукай краси, добра шукай", присвячений 160-річчю від дня народження та 100-річчю від дня смерті геніального сина українського народу І. Я. Франка. Десять робіт у номінації «Панорама буктрейлерів за творами І. Я. Франка» були визначені найкращими із представлених тридцяти дев'яти.
   Від Краматорська переможцями стали ЗОШ №8 і ЗОШ № 26. На фестивалі нашу школу представляли Кобзін Віталій, Рашевська Дар'я, Кравченко Оксана. Сертифікати переможців конкрсу вручила Макаренко С. І., проректор з науково-методичної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук.





Немає коментарів:

Дописати коментар